Chans att påverka

Jag har fått en fråga från en tjej som läser sista terminen på journalistprogrammet här i Göteborg. Hon och en klasskamrat till henne håller på och gör en ganskning av hur Göteborgs skolor fungerar för barn med npf. Nu söker hon några föräldrar till barn med adhd/add som går i grundskolan här i stan. Är du intresserad? Nu har du din chans att göra din röst hörd!
Mejla till mig var man kan få tag på dig. Mejladress: malene.larssen@aduct.com

Minns du tjejen som skrev ett gästinlägg hos mig för några veckor sedan. Många läste och blev berörda. Nu har hon startat en egen blogg. Den kan du läsa här.

Här i Göteborg skiner förresten solen idag!

Kommentarer

Ulrika sa…
Länken till bloggen funker inte.
Tack för att du informerade mig om det. Slarvigt av mig att inte testa den innan jag lämnade sidan... Nu fungerar länken i alla fall.
Malene

Populära inlägg