Barnen har sagt sitt - tävlingen är avgjord

Hemma efter en fantastisk föreställning med Cirkus Cirkör och "Undermän" på Stora teatern här i Göteborg. Tävlingen är stängd. Barnen har gett siffror och jag har räknat. Tävlingen är därmed avgjord.

Men innan jag avslöjar vinnarna av en av mina två böcker vill jag bara säga; tack så hemskt mycket för alla långa, fina, känslosamma, ärliga, sorgliga, hoppfulla inlägg. Jag hoppas att ni fortsätter att höra av er här och att ni andra som inte skrev den här gången, gör det en annan gång. Bloggen blir mer intressant om ni som läser den är med och kommenterar!

Sonen sa "15", vilket innebär att Elin var den av er som lämnat en kommentar som vann en av mina två böcker.
Dottern sa "35", vilket innebär att Islin var den av som är följare, som vann en av mina två böcker.

Grattis till er båda. Återkom med adress och vilken bok ni vill ha så skickar jag den på posten till er.
Mejladressen är: malene.larssen@aduct.com

Vi hörs imorgon då skall jag föreläsa för regionhabiliteringen här i staden. Skönt att inte behöva resa långt för att få sprida kunskap...

Kommentarer

Populära inlägg