Uten forklemelse for noen annen

Min farfar brukade alltid börja med den meningen när han skulle jämföra något. "Utan att förminska den andras alternativ", tolkar jag den norska meningen till och jag vill verkligen understryka det här på min blogg när jag jag visar min och Lillagubbens "önskefrukost".

Inget behöver egentligen vara rätt eller fel (även om näringsfysiologerna förmodligen hade haft en åsikt om vad som var rätt och fel i den här bilden), i alla fall inte på en lördagsmorgon...
Idag skall jag förresten fortsätta att läsa om stress, utmattningssyndrom och ångest medans Lillagubben tränar pingis och innebandy. Lördagar är nästan, nästan alltid bra dagar i den här familjen!


Trevlig lördag på er var ni än befinner er:)

Kommentarer

Cecilia S sa…
Tycker att er frukost ser bra ut. Man kan alltid avvika från det nyttiga om man tänker "rätt" alla andra dagar. Själen måste få sitt.

Ha en mysig helg!

Cilla♥

Populära inlägg