Börjar ljusna vid horisonten?

Här börjar det ljusna på eftermiddagarna. Plötsligt är det inte kolsvart när jobbet är slut. En annan sak som gör att livet plötsligt ser ljusare ut är det som vi längtat och väntat så länge efter. Jag har hört talas om det, men igår såg jag det på riktigt.



I Lund har man behandlat tre barn som är extremt allergiska mot mjölk med hyposensibilisering. Det gör att vi kan hoppas. Vi kan hoppas att det kommer till Göteborg. Vi kan hoppas att vår dotter får delta i programmet. Då kanske hon blir lite mindre allergisk mot mjölk och då kanske vi kan gå på restaurang utan att vara rädda för att hon skall få en anafylaktisk chock. Dotterns ögon glittrade igår när hon sa;

- Tänk då kanske jag kan välja glasskulor på sommaren som jag kan äta!

Vi håller tummarna för att det kan bli så!

Idag ska jag bara njuta av tanken på att det kan bli så.

Ha en trevlig, lite ljusare fredag än förra fredagen, idag.

Kommentarer

Populära inlägg