Varje dag lär man sig något nytt...

Idag lärde jag mig var Ullared ligger... Barnen, som varit med kompisar på Ullared, har tjatat på mig och maken om att få åka dit. Idag gjorde vi det, jag och maken, besökte Ullared, för första gången i livet. Och jag lärde mig att det var riktigt trevligt och roligt att gå där inne och kika på grejor och titta på folk och fika. En annan sak som jag redan visste, men som jag återigen fick uppleva är att; saker man trodde var si eller så eller saker man aldrig trodde man skulle göra - innan man fick barn - får man fullständigt omvärdera sedan man blivit förälder. Någon som känner igen sig...?

Hundpromenad i skinande sol, åtta plussgrader - efter en dag på Ullared, gör gott för själen. 
Sedan körde jag dottern till stallet och då passade jag och hundarna på att komma ut i naturen lite. Så idag har jag nog inte tänkt på saker som har med neuropsykiatri att göra en enda gång - eller i alla fall inte så många gånger.

Imorgon skall jag till skolan för att förbereda inför skolstarten igen. Då skall jag tänka och skriva om något av allt det jag går och funderar på hela tiden. Vi hörs imorgon. Undrar just vad du och jag lär oss då, imorgon...?

Kommentarer

Populära inlägg