Vill du följa mig ändå

Med blicken i backspegeln kan jag konstatera att beslutet att inte skriva i min blogg dagligen eller ens "veckligen" har varit bra. Jag har helt enkelt för mycket kring mig för att hinna det. Däremot har jag kommit på, efter att ha pratat med min kursare Sophia på Specialpedagogprogrammet, att jag kan ju fortsätta skriva på facebook. Inläggen kanske blir lite kortare och ibland enklare, men det blir i alla fall något. Sophia har förresten en facebooksida som heter "Fröken Sophias undervisningstips" för er som vill kika in hos henne kan ni klicka på länken.

Facebookgruppen som jag kommer att skriva och länka mest i heter "Npf skola - alla har lättheter". Klicka på länken och gilla sidan så kan du fortsätta följa mig om du vill. Nu ska jag fortsätta läsa kurslitteratur och sedan ska jag koka tomatröra av tomaterna från växhuset. Trevlig söndag!


Kommentarer

Populära inlägg